Elitserien

Elitserien, gräddan av svensk ishockey. Här kommer du kunna läsa mina tankar om allt från talangutveckling till vem som blir nästa stjärna i Elitserien.

Wednesday, March 21, 2007

Semifinal 1

Ikväll så går elitseriens slutspel in i en djupare fas, ikväll så startar Semi-finalerna.

HV71 tar emot Modo och Lindköping mot Färjestad.

Det kommer bli väldigt tajt och roligt då det närmar sig finalen ett steg ytterligare. En kul tanke vore om Färjestad vinner i fyra raka matcher och Modo vinner sin serie i sjunde matchen, hur kommer en sån finalserie se ut?

Mitt förra tips gick ju itne så bra alls då jag missade bägge resultaten och fick gå med svansen mellan benen hela veckan, m-e-n!
Nu tror jag att jag går all-in på att Färjestad möter Modo.

Färjestad vinner serien med 4-1 och Modo vinner mot Hv med 4-3, så det kommer nästan bli scenariot som jag skrev om ovan...
Hur kommer en sån finalserie se ut?

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home